Mivel az autó hajlamos érintkezni a talajjal ezért a komolyabb károk
elkerülése érdekében szükség van némi védelemre. Nevezzük ezt a képződményt
karter védőnek, hiszen arra hasonlít a legjobban.
1. Végy egy tábla lemezt (jelen esetben az autót teteje tökéletes erre a célra)
2. Le kell szabni a kívánt méretre, hogy elérje az összes védeni kívánt részt,
és felhajtani az elejét amint lehet.
3. Nem árt az erősítés sem mivel elég vékony lemezből van. A főbb súrlódási
szakaszok a lengőkarok alatti részek, mivel ezek vannak legközelebb a talajhoz,
így ezek alá raktam meg egy plusz lemezcsíkot a biztonság kedvéért.
Sajnos ezek nem az összeállítás, hanem már a javítás képei, de lesz olyan amin
látszik miért kell a 2. réteg lemez.
4. A felfogatási pontok. Ebben az esetben könnyű dolgom van, a bölcsőn hátul
van egy nagy átmenő furat, ezen keresztül rögzítem a hátsó részt 1-1 kapupánt
csavarral (fontos ez a fajta csavar, hiszen ennek a feje nem áll ki a síkból
aki amúgy is közel van a talajhoz és az elakadáshoz, ha letörik a csavar feje
az nem kellemes, volt már rá példa....) Elöl pedig menetes szárból kell
hajlítani 1-1 U-alakot és az alsó kereszttartóra felakasztani, alulról pedig
egy ellen lemezdarabbal megfogatni, majd csavarozni. Az ütések ellen nem védi
meg a kasztnit, de legalább nem az autó alja kopik el. Hasznos dolog az
uccsó képen az első felfogatás a lényeg, csak annyit nem tudtam a kép alá írni.
a motortér felől szép grafitszürke, illik a képbe, alul pedig majd lekopik.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése